Zapisywanie symultaniczne – adekwatna forma wspierania edukacji, pracy oraz udziału w życiu społecznym i kulturalnym osób niesłyszących i słabosłyszących.
[Speech to text reporting - an adequate form of supporting education, work and participation in the social and cultural life of deaf and hard of hearing people.]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY (ISSN: 0137-6136)
Rok wydania: 2017
Tom: 36
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 105-114



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Zapisywanie symultaniczne – adekwatna forma wspierania edukacji, pracy oraz udziału w życiu społecznym i kulturalnym osób niesłyszących i słabosłyszących.",
journal = "LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY",
year = "2017",
number = "2",
pages = "105-114"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2017). Zapisywanie symultaniczne – adekwatna forma wspierania edukacji, pracy oraz udziału w życiu społecznym i kulturalnym osób niesłyszących i słabosłyszących. LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY, 2, 105-114.