Elżbieta Rydz

2019

Prace magisterskie
  • Rozwój fałszywych przekonań a kompetencje emocjonalno-społeczne u dzieci w wieku 6-7 lat
  • Aprobata społeczna a poczucie spójności Ja realnego i Ja wykreowanego w sieci u osób w późnej adolescencji
  • Realizacja i punktualność zadań rozwojowych a satysfakcja z życia i samoocena u młodych dorosłych
  • Lęk przed porażką i samoocena a odnoszenie sukcesów szkolnych u młodzieży maturalnej
  • Rola wzrostu potraumatycznego i religijności w rozwoju samowspółczucia u młodzieży
  • Zachowania transgresyjne a gotowość do wejścia w dialog międzyreligijny u osób w okresie młodzieńczym
  • Przekonanie o własnej skuteczności i style radzenia sobie ze stresem a samoocena u młodzieży uprawiającej sport
  • Rozwój samooceny i osobowości a integracja tożsamości u adolescentów

2018

Prace magisterskie
  • Aktywność sportowa a kształtowanie się wybranych funkcji wykonawczych we wczesnej adolescencji
  • Poziom kompetencji społecznych i jakość relacji intymnych a style przywiązania u osób z rodzin z problemem alkoholowym
  • Rozwój obrazu siebie i stylu przywiązania a konsolidacja tożsamości u osób we wczesnej dorosłości
  • Motywacja osiągnięć a percepcja zmian życiowych u osób przebywających w ośrodkach terapii uzależnień
  • Style tożsamości a percepcja relacji w systemie rodzinnym u adolescentów
  • Percepcja jakości małżeństwa rodziców a struktura osobowości ich dorosłego dziecka
  • Rozumienie własnych i cudzych emocji opartych na fałszywych przekonaniach u dzieci w wieku 3-4 lat
  • Rozumienie emocji opartych na fałszywych przekonaniach a przyjmowanie własnej i cudzej perspektywy u dzieci w wieku 4-5 lat
  • Style przywiązania a style relacji intymnych oraz relacji z Bogiem we wczesnej dorosłości
  • Aspiracje zawodowe a preferencje zawodowe u osób w okresie wczesnej dorosłości
  • Wybrane psychospołeczne uwarunkowania postaw rodzicielskich u nauczycieli i pracowników służb mundurowych
  • Kształtowanie się poczucia humoru a poziom dziecięcych teorii umysłu u dzieci w wieku młodszym szkolnym