Elżbieta Rydz

2021

Prace magisterskie
  • Uwaga selektywna i kontrola hamowania a rozwój motoryczny dzieci w wieku przedszkolnym
  • Cechy osobowości i religijność, a materializm u osób we wczesnej i średniej dorosłości
  • Uważność i samowspółczucie a prężność psychiczna u adolescentów
  • Inteligencja emocjonalna i empatia a kształtowanie się samowspółczucia u osób we wczesnej dorosłości
  • Samowspółczucie a style radzenia sobie ze stresem i samostygmatyzacja związana z poszukiwaniem pomocy psychologicznej u młodzieży licealnej
  • Związek pomiędzy poziomem agresji a korzystaniem z gier elektronicznych z elementami agresji u adolescentów
  • Religijność i duchowość a samowspółczucie u osób w okresie późnej adolescencji

2020

Prace magisterskie
  • Integracje tożsamości i samoocena, a zadowolenie z wizerunku własnego ciała u kobiet w okresie adolescencji korzystających z serwisów społecznościowych
  • Obraz ciała i świadomość płci psychologicznej u młodych dorosłych kobiet trenujących amatorsko taniec
  • Inteligencja emocjonalna a komunikacja interpersonalna i satysfakcja ze związku w małżeństwie
  • Rozumienie empatyczne a poziom agresji u kobiet i mężczyzn w okresie wczesnej dorosłości
  • Altruizm a zazdrość w związkach romantycznych osób pochodzących z rodzin rozbitych
  • Rozwój fałszywych przekonań, a rozumowanie pojęciowe u dzieci w wieku od 3 do 5 lat
  • Religijność a jakość i sens życia u osób z grupy Anonimowych Alkoholików
  • Religijność a jakość małżeństw u osób z syndromem pustego gniazda
  • Style radzenia sobie ze stresem i poczucie koherencji a nawyki żywieniowe u młodzieży
  • Poczucie własnej skuteczności i strategie radzenia sobie ze stresem u adolescentów wychowujących się w domach dziecka i w rodzinach

2019

Prace magisterskie
  • Rozumienie fałszywych przekonań a poziom rozwoju mowy czynnej u dzieci w wieku 3-5 lat
  • Style przywiązania i poczucie punktualności zadań rozwojowych u młodych dorosłych pochodzących z rodzin rozwiedzionych
  • Status tożsamości a zachowania ryzykowne w okresie późnej adolescencji