Elżbieta Rydz

2019

Prace magisterskie
  • Rozumienie fałszywych przekonań a poziom rozwoju mowy czynnej u dzieci w wieku 6-7 lat
  • Religijność a samoocena alkoholików zdrowiejących
  • Rozwój fałszywych przekonań a kompetencje emocjonalno – społeczne u dzieci w wieku od 3 do 5 lat
  • Style przywiązania a odczuwanie zazdrości o partnera w związkach uczuciowych we wczesnej dorosłości
  • Przełom połowy życia a motywacja osiągnięć i nadzieja na sukces
  • Inteligencja emocjonalna a integracja tożsamości u osób w późnej adolescencji
  • Rozwój fałszywych przekonań a rozumowanie pojęciowe u dzieci w wieku 6-7 lat
  • Postawa wobec przebaczenia i poczucie własnej skuteczności a satysfakcja z życia u osób w okresie późnej dorosłości.
  • Rozwój fałszywych przekonań a kompetencje emocjonalno-społeczne u dzieci w wieku 6-7 lat
  • Aprobata społeczna a poczucie spójności Ja realnego i Ja wykreowanego w sieci u osób w późnej adolescencji
  • Realizacja i punktualność zadań rozwojowych a satysfakcja z życia i samoocena u młodych dorosłych
  • Lęk przed porażką i samoocena a odnoszenie sukcesów szkolnych u młodzieży maturalnej
  • Rola wzrostu potraumatycznego i religijności w rozwoju samowspółczucia u młodzieży
  • Zachowania transgresyjne a gotowość do wejścia w dialog międzyreligijny u osób w okresie młodzieńczym
  • Przekonanie o własnej skuteczności i style radzenia sobie ze stresem a samoocena u młodzieży uprawiającej sport
  • Rozwój samooceny i osobowości a integracja tożsamości u adolescentów

2018

Prace magisterskie
  • Aktywność sportowa a kształtowanie się wybranych funkcji wykonawczych we wczesnej adolescencji
  • Poziom kompetencji społecznych i jakość relacji intymnych a style przywiązania u osób z rodzin z problemem alkoholowym
  • Rozwój obrazu siebie i stylu przywiązania a konsolidacja tożsamości u osób we wczesnej dorosłości
  • Motywacja osiągnięć a percepcja zmian życiowych u osób przebywających w ośrodkach terapii uzależnień