Dorota Tokarska

2025

Prace licencjackie
  • Skuteczność kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na przykładzie klubu piłkarskiego Motor Lublin S.A.
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem z branży chemicznej na rynku wysoce konkurencyjnym na przykładzie Grupy Azoty SA.
  • Wykorzystanie strony internetowej do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy McDonald’s
  • Wykorzystanie innowacji technologicznych w nowo otwieranej działalności w branży muzycznej
  • Znaczenie strategii reklamowych w budowaniu wizerunku marki na przykładzie Amazon.com, Inc.
  • Znaczenie analizy potrzeb klienta na przykładzie rynku nieruchomości
  • Wpływ działań CSR na wizerunek organizacji na przykładzie PZU SA
  • Zarządzanie czasem w procesie rozwoju ścieżki kariery w opinii studentów
  • Strategia CRM a lojalność klientów w branży przyjęć okolicznościowych na przykładzie restauracji Przystań
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji miasta na przykładzie miasta Lublin
  • Działalność sponsorska w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
  • Zarządzanie wizerunkiem marki w przemyśle kreatywnym na przykładzie Konkursu Piosenki Eurowizji

2024

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie działań z zakresu product placement w kształtowaniu wizerunku marki
  • Kultura organizacyjna a motywacja pracowników na przykładzie wybranej firmy
  • Wykorzystanie narzędzi zarządzania finansami w wybranej firmie
  • Wykorzystanie social mediów jako instrumentu komunikacji przedsiębiorstwa z klientem w sytuacjach kryzysowych
  • Analiza finansowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Dino Polska SA
  • Leasing jako źródło finansowania przedsiębiorstw na podstawie wybranych raportów rynkowych
  • Analiza działań społecznych i środowiskowych w banku Santander Bank Polska SA
  • Uwarunkowania efektywności zarządzania projektami w małych firmach informatycznych