Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace licencjackie
- Skuteczność kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na przykładzie klubu piłkarskiego Motor Lublin S.A.
- Zarządzanie przedsiębiorstwem z branży chemicznej na rynku wysoce konkurencyjnym na przykładzie Grupy Azoty SA.
- Wykorzystanie strony internetowej do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy McDonald’s
- Wykorzystanie innowacji technologicznych w nowo otwieranej działalności w branży muzycznej
- Znaczenie strategii reklamowych w budowaniu wizerunku marki na przykładzie Amazon.com, Inc.
- Znaczenie analizy potrzeb klienta na przykładzie rynku nieruchomości
- Wpływ działań CSR na wizerunek organizacji na przykładzie PZU SA
- Zarządzanie czasem w procesie rozwoju ścieżki kariery w opinii studentów
- Strategia CRM a lojalność klientów w branży przyjęć okolicznościowych na przykładzie restauracji Przystań
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji miasta na przykładzie miasta Lublin
- Działalność sponsorska w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
- Zarządzanie wizerunkiem marki w przemyśle kreatywnym na przykładzie Konkursu Piosenki Eurowizji
2024
Prace licencjackie
- Wykorzystanie działań z zakresu product placement w kształtowaniu wizerunku marki
- Kultura organizacyjna a motywacja pracowników na przykładzie wybranej firmy
- Wykorzystanie narzędzi zarządzania finansami w wybranej firmie
- Wykorzystanie social mediów jako instrumentu komunikacji przedsiębiorstwa z klientem w sytuacjach kryzysowych
- Analiza finansowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Dino Polska SA
- Leasing jako źródło finansowania przedsiębiorstw na podstawie wybranych raportów rynkowych
- Analiza działań społecznych i środowiskowych w banku Santander Bank Polska SA
- Uwarunkowania efektywności zarządzania projektami w małych firmach informatycznych