Dorota Tokarska

Motywowanie - nauka współpracy czy rywalizacji
[Motivating science cooperation or competition]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Stalowa Wola
Rok wydania: 2009
Tytuł publikacji: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia
Redaktorzy: Dorota Rondalska, Andrzej Zduniak
Strony od-do: 120-123
Streszczenie: Artykuł ma na celu zwrócenie uwagi na metody motywowania uczniów do nauki i powiązanie tych procesów z motywowaniem do pracy w przedsiębiorstwach. Nastawienie na motywowanie wyłącznie oceną na koniec semestru wydaje się być niewystarczające i ma w późniejszym czasie wpływ na zdolność do motywowania w dalszym życiu. Nastawienie na pogoń za jak najlepsza średnią sprawia, że wielu uczniów staje się indywidualistami nie potrafiącymi w dorosłym życiu pracować w grupie dla wspólnego dobra.
Słowa kluczowe: motywowanie, praca grupowa, ocenianie, motywacja wewnętrzna, motywowanie do nauki



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Tokarska",
title = "Motywowanie - nauka współpracy czy rywalizacji",
journal = "",
year = "2009",
pages = "120-123"
}

Cytowanie w formacie APA:
Tokarska, D. (2009). Motywowanie - nauka współpracy czy rywalizacji. , 120-123.