The Paradigm of Unity in Prenatal Education and Pedagogy

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Journal for Perspectives of Economic Political and Social Integration, Journal for Mental Change. (ISSN: 1733-3911)
Rok wydania: 2014
Tom: 19
Numer czasopisma: 1-2
Strony od-do: 193-206
Słowa kluczowe: edukacja prenatalna, pedagogika prenatalna, psychologia prenatalna, dziecko prenatalne, jedność, komunia, diada matka-dziecko prenatalne
DOI: 10.2478/v10241-012-0017-3.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Kornas-Biela",
title = "The Paradigm of Unity in Prenatal Education and Pedagogy",
journal = "Journal for Perspectives of Economic Political and Social Integration, Journal for Mental Change.",
year = "2014",
number = "1-2",
pages = "193-206"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kornas-Biela, D. (2014). The Paradigm of Unity in Prenatal Education and Pedagogy. Journal for Perspectives of Economic Political and Social Integration, Journal for Mental Change., 1-2, 193-206.