Edukacja czy deprawacja?
[Article: Education or depravation?]

Artykuł nierecenzowany w czasopiśmie

Czasopismo: Wychowawca (ISSN: 1230-3720)
Rok wydania: 2015
Numer czasopisma: 5(267)
Strony od-do: 24-27
Streszczenie: Jednym z problemów często poruszanych w kontekście wprowadzania do szkół różnych innowacji dydaktyczno-wychowawczych, jest problem tzw. edukacji seksualnej. Widać przy tym wyraźnie tendencję do wprowadzania w szkołach treści i form stosowanych w edukacji seksualnej na Zachodzie. W artykule podjęta jest próba odpowiedzi na pytania: Jakie są jej założenia, cele, treści, jakie przynosi efekty? Jakie motywacje wychowawcze, moralne, społeczne, a nawet ekonomiczne leżą u podłoża wprowadzania takiego przedmiotu do programu nauczania?



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Kornas-Biela",
title = "Edukacja czy deprawacja?",
journal = "Wychowawca",
year = "2015",
number = "5(267)",
pages = "24-27"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kornas-Biela, D. (2015). Edukacja czy deprawacja?. Wychowawca, 5(267), 24-27.