The Establishment of New Businesses as a Seasonal Phenomenon: A Polish Example

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: European Research Studies Journal (ISSN: 1108-2976)
Współautorzy: Maria Paździor Paweł Marzec Krzysztof Badnarz
Rok wydania: 2021
Tom: 24
Numer czasopisma: 4B
Strony od-do: 120-137
Streszczenie: Celem artykułu jest analiza zjawiska sezonowości w kontekście rejestracji nowych podmiotów gospodarczych w formie jednoosobowej działalności gospodarczej na podstawie danych CEIDG w latach 2012-2021. Chodzi o dopowiedź na pytanie w jakim stopniu podejmowanie decyzji o rozpoczęciu działalności jest zależne od tzw. ,,sezonu” wyznaczonego w prowadzonym badaniu kolejnymi miesiącami.
Słowa kluczowe: COVID-19, przedsiębiorczość, sezonowość, start-up
Dostęp WWW: https://www.ersj.eu/journal/2636
DOI: 10.35808/ersj/2636



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Jegorow and Maria Paździor Paweł Marzec Krzysztof Badnarz",
title = "The Establishment of New Businesses as a Seasonal Phenomenon: A Polish Example",
journal = "European Research Studies Journal",
year = "2021",
number = "4B",
pages = "120-137"
}

Cytowanie w formacie APA:
Jegorow, D. and Maria Paździor Paweł Marzec Krzysztof Badnarz(2021). The Establishment of New Businesses as a Seasonal Phenomenon: A Polish Example. European Research Studies Journal, 4B, 120-137.