Wypromowane prace dyplomowe
2013
Prace magisterskie
- Extra – curricular English classes as a challenge to English teachers.
- The Role of Memory and Memory-Stimulating Factors in Foreign Language Education in the case of Primary School Children
- "Multimedia in Foreign Language Teaching"
- Kinesthetic-centered teaching in the kindergarten
- Teaching English to kindergarten children with the Immersion Method
- The (ir)relevance of graphic elements in teaching English in grammar school.
2012
Prace magisterskie
- Innowacyjność w nauczaniu gramatyki języka obcego.
- Pozytywna rola materiałów autentycznych w rozwijaniu umiejętności słuchania i czytania w języku angielskim.
- Zachęć, zaangażuj, naucz - nauczanie dzieci języka angielskiego przez gry.
- Analiza błędów językowych w świetle analizy kontrastywnej języków: polskiego i angielskiego - implikacje pedagogiczne
- Autosegmental Factors in the Phonology of the Welsh Dialects
- Testowanie, a rozwój umiejętności językowych.
- Zaangażowanie rodzica w proces kształcenia małych dzieci
- Style uczenia się a style nauczania.
- Style i strategie uczenia się: preferencje uczniów, a lekcja języka angielskiego
- Vowel systems of American English and standard Polish - a comparative study
- Vocalic sequences in English and Polish - a comparative study
- Motywacja ucznia gimnazjum jako wyzwanie dla metody i nauczyciela
- Umiejętność dostosowania się nauczyciela w nauczaniu dzieci i dorosłych.
- Pomoce naukowe w rozwijaniu słownictwa języka obcego u dzieci.