Nauczyciele Gimnazjum Lubelskiego jako realizatorzy wychowawczych zadań szkoły w okresie międzypowstaniowym
[Teachers of the grammar school in Lublin as executers of the governmental educative policy in the years 1831-1863]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2002
Tytuł publikacji: Religie edukacja kultura : księga pamiątkowa dedykowana profesorowi Stanisławowi Litakowi
Redaktorzy: Marian Surdacki
Strony od-do: 421-429
Słowa kluczowe: Gimnazjum Lubelskie; Królestwo Polskie 1831-1863



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Barańska",
title = "Nauczyciele Gimnazjum Lubelskiego jako realizatorzy wychowawczych zadań szkoły w okresie międzypowstaniowym",
journal = "",
year = "2002",
pages = "421-429"
}

Cytowanie w formacie APA:
Barańska, A. (2002). Nauczyciele Gimnazjum Lubelskiego jako realizatorzy wychowawczych zadań szkoły w okresie międzypowstaniowym. , 421-429.