Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace licencjackie
- Kreowanie sloganów reklamowych i badanie ich efektywności dla nowotworzonej marki odzieżowej
- Wykorzystanie erotyki w reklamie w opiniach lubelskich studentów
Prace magisterskie
- Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez "Twój Styl" i "Claudię" w 2013 r.
- Reklama polityczna w procesie kreowania wizerunku partii politycznych na przykładzie wyborów parlamentarnych z 2011 roku.
- Coaching jako efektywna forma wewnętrznego public relations na przykładzie działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo HorseSense.
- Rola reklamy w strategii pozycjonowania marek na przykładzie koncernów Coca-Cola i Pepsi Cola
- Marketing relacji jako perspektywiczna forma komunikacji biznesowej.
- Strategie kampanii społecznych na przykładzie kampanii promujących profilaktykę zdrowotną.
- Efektywność reklamy w wymiarze społecznym i ekonomicznym
- Strategie komunikacji marek lokalnych na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
- Społeczność marki Harley-Davidson
- Rola gier komputerowych w marketingu
2013
Prace licencjackie
- Wykorzystanie blogów o modzie w marketingu przedsiębiorstw na przykładzie wybranych blogów.
- Wizerunek Lublina kreowany przez serial pt."Wszystko przed nami".
- Socjotechniki w debatach wyborczych na przykładzie telewizyjnych debat Baracka Obamy i Mitta Romney'a w kampanii prezydenckiej 2012.
- Funkcje kampanii społecznej „Wytnij Hołubca”
- Funkcje marek - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół podstawowych.
- Promocja pool bilardu w Polsce w oparciu o wybrane narzędzia public relations
- Socjotechniki w kampanii prezydenckiej Barack'a Obamy w 2012 roku.
- Kontrowersje wokół marketingu szeptanego.