2015

Prace magisterskie
  • Funkcje marki luksusowej - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół średnich.

2014

Prace licencjackie
  • Uwarunkowania socjalizacji konsumenckiej dzieci
  • Społeczny wizerunek kobiety w kampanii marki Dove.
  • Funkcje niekonwencjonalnej reklamy społecznej.
  • Elementy kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Ikea.
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności Procter & Gamble.
  • Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas VI zamojskich szkół podstawowych
  • Funkcje kampanii społecznych na rzecz zwierząt.
  • Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej sieci komórkowej Play
  • Rola rzecznika prasowego katowickiej policji
  • Postrzeganie marek luksusowych przez gimnazjalistów województwa lubelskiego.
  • Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas I lubelskich szkół podstawowych
  • Niekonwencjonalne kampanie reklamowe w opiniach lubelskich studentów.
  • Kreowanie sloganów reklamowych i badanie ich efektywności dla nowotworzonej marki odzieżowej
  • Wykorzystanie erotyki w reklamie w opiniach lubelskich studentów
Prace magisterskie
  • Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez "Twój Styl" i "Claudię" w 2013 r.
  • Reklama polityczna w procesie kreowania wizerunku partii politycznych na przykładzie wyborów parlamentarnych z 2011 roku.
  • Coaching jako efektywna forma wewnętrznego public relations na przykładzie działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo HorseSense.
  • Rola reklamy w strategii pozycjonowania marek na przykładzie koncernów Coca-Cola i Pepsi Cola
  • Marketing relacji jako perspektywiczna forma komunikacji biznesowej.