2014

Prace licencjackie
  • Kreowanie sloganów reklamowych i badanie ich efektywności dla nowotworzonej marki odzieżowej
  • Wykorzystanie erotyki w reklamie w opiniach lubelskich studentów
Prace magisterskie
  • Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez "Twój Styl" i "Claudię" w 2013 r.
  • Reklama polityczna w procesie kreowania wizerunku partii politycznych na przykładzie wyborów parlamentarnych z 2011 roku.
  • Coaching jako efektywna forma wewnętrznego public relations na przykładzie działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo HorseSense.
  • Rola reklamy w strategii pozycjonowania marek na przykładzie koncernów Coca-Cola i Pepsi Cola
  • Marketing relacji jako perspektywiczna forma komunikacji biznesowej.
  • Strategie kampanii społecznych na przykładzie kampanii promujących profilaktykę zdrowotną.
  • Efektywność reklamy w wymiarze społecznym i ekonomicznym
  • Strategie komunikacji marek lokalnych na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
  • Społeczność marki Harley-Davidson
  • Rola gier komputerowych w marketingu

2013

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie blogów o modzie w marketingu przedsiębiorstw na przykładzie wybranych blogów.
  • Wizerunek Lublina kreowany przez serial pt."Wszystko przed nami".
  • Socjotechniki w debatach wyborczych na przykładzie telewizyjnych debat Baracka Obamy i Mitta Romney'a w kampanii prezydenckiej 2012.
  • Funkcje kampanii społecznej „Wytnij Hołubca”
  • Funkcje marek - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół podstawowych.
  • Promocja pool bilardu w Polsce w oparciu o wybrane narzędzia public relations
  • Socjotechniki w kampanii prezydenckiej Barack'a Obamy w 2012 roku.
  • Kontrowersje wokół marketingu szeptanego.