Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace magisterskie
- Funkcje marki luksusowej - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół średnich.
2014
Prace licencjackie
- Uwarunkowania socjalizacji konsumenckiej dzieci
- Społeczny wizerunek kobiety w kampanii marki Dove.
- Funkcje niekonwencjonalnej reklamy społecznej.
- Elementy kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Ikea.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności Procter & Gamble.
- Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas VI zamojskich szkół podstawowych
- Funkcje kampanii społecznych na rzecz zwierząt.
- Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej sieci komórkowej Play
- Rola rzecznika prasowego katowickiej policji
- Postrzeganie marek luksusowych przez gimnazjalistów województwa lubelskiego.
- Społeczne znaczenie marek wśród dzieci klas I lubelskich szkół podstawowych
- Niekonwencjonalne kampanie reklamowe w opiniach lubelskich studentów.
- Kreowanie sloganów reklamowych i badanie ich efektywności dla nowotworzonej marki odzieżowej
- Wykorzystanie erotyki w reklamie w opiniach lubelskich studentów
Prace magisterskie
- Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez "Twój Styl" i "Claudię" w 2013 r.
- Reklama polityczna w procesie kreowania wizerunku partii politycznych na przykładzie wyborów parlamentarnych z 2011 roku.
- Coaching jako efektywna forma wewnętrznego public relations na przykładzie działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo HorseSense.
- Rola reklamy w strategii pozycjonowania marek na przykładzie koncernów Coca-Cola i Pepsi Cola
- Marketing relacji jako perspektywiczna forma komunikacji biznesowej.