Umiejętności komunikacyjne dziecka z prelingwalnym uszkodzeniem słuchu bilateralnie implantowanego. Studium przypadku
[Communication skills of a child with bilaterally implanted prelingual hearing loss. Case study]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Logopedia (ISSN: 0459-6935)
Współautorzy: Renata Kołodziejczyk, Agnieszka Kaproń
Rok wydania: 2023
Tom: 52
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 249-272
Dostęp WWW: https://www.logopedia-ptl.pl/index.php/logopedia/article/view/263
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aleksandra Borowicz and Renata Kołodziejczyk and Agnieszka Kaproń",
title = "Umiejętności komunikacyjne dziecka z prelingwalnym uszkodzeniem słuchu bilateralnie implantowanego. Studium przypadku",
journal = "Logopedia",
year = "2023",
number = "2",
pages = "249-272"
}
Cytowanie w formacie APA:
Borowicz, A. and Renata Kołodziejczyk and Agnieszka Kaproń(2023). Umiejętności komunikacyjne dziecka z prelingwalnym uszkodzeniem słuchu bilateralnie implantowanego. Studium przypadku. Logopedia, 2, 249-272.