2024

Prace magisterskie
  • Rola strategii radzenia sobie ze stresem w relacji postrzeganego stresu i akceptacji życia z chorobą psychosomatyczną układu pokarmowego
  • Nasilenie stresu i ocena sytuacji stresowej a obraz ciała osób z chorobą psychosomatyczną układu pokarmowego
  • Nasilenie bólu psychicznego, poczucie sensu życia a akceptacja życia z chorobą psychosomatyczną układu pokarmowego
  • Stres i radzenie sobie a wtórny stres pourazowy u pielęgniarek w czasie pandemii COVID-19
  • Stres i radzenie sobie ze stresem a zmęczenie kapłanów podczas pandemii COVID-19
  • Związek stresu i lęku przed COVID-19 z zaangażowaniem w pracę pielęgniarek
  • Radzenie sobie ze stresem, zmęczenie a zaangażowanie w pracę pielęgniarek w czasie pandemii COVID-19
  • Nasilenie bólu psychicznego i poczucie sensu życia a obraz ciała osób z chorobą psychosomatyczną układu pokarmowego
  • Strategie radzenia sobie, zmęczenie a moralne dystansowanie się pielęgniarek podczas pandemii COVID-19

2023

Prace magisterskie
  • Praca w zawodzie podwyższonego ryzyka a zdrowie pracowników
  • Rola obrazu ciała w relacji samooceny z subiektywnie postrzeganym zdrowiem u osób objętych programem treningowym
  • Obraz ciała i samoocena osób mających tatuaże a subiektywne rozumienie zdrowia
  • Lęk przed COVID-19 i moralne dystansowanie się a zaangażowanie kapłanów w pracę
  • Mediacyjna rola lęku przed COVID-19 w relacji zmęczenia z zaangażowaniem w pracę kapłanów
  • Jakość komunikacji partnerskiej a doświadczanie wolności u osób pozostających w bliskich związkach
  • Rola wtórnej traumy w relacji radzenia sobie ze stresem z zaangażowaniem w pracę kapłanów w czasie pandemii COVID-19
  • Mediacyjna rola lęku przed COVID-19 w relacji stresu i zaangażowania w pracę kapłanów
  • Rola dialogów wewnętrznych w relacji doświadczania cierpienia z poczuciem sensu życia

2022

Prace magisterskie
  • Pokora intelektualna a namiętność kobiet w okresie wczesnej dorosłości
  • Styl przywiązania i preferencja wartości a doświadczanie wolności u osób pozostających w związkach formalnych i nieformalnych