Randomizowane badanie kliniczne oceniające wpływ interwencji metapoznawczych na umiejętności planowania u dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeniami uwagi (ADHD) o prezentacji objawów mieszanych. Pilotaż
[Randomized clinical trial evaluating the effect of metacognitive interventions on planning skills in children with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) with mixed symptom presentation. Pilot trial design]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Psychiatria Polska (ISSN: 0033-2674)
Współautorzy: Natalia Kajka
Rok wydania: 2024
Tom: 58
Numer czasopisma: 5
Strony od-do: 789-799
Dostęp WWW: https://www.psychiatriapolska.pl/Randomized-clinical-trial-evaluating-the-effect-of-metacognitive-interventions-on,163595,0,2.html
DOI: https://doi.org/10.12740/PP/OnlineFirst/163595



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Kulik and Natalia Kajka",
title = "Randomizowane badanie kliniczne oceniające wpływ interwencji metapoznawczych na umiejętności planowania u dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeniami uwagi (ADHD) o prezentacji objawów mieszanych. Pilotaż",
journal = "Psychiatria Polska",
year = "2024",
number = "5",
pages = "789-799"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kulik, A. and Natalia Kajka(2024). Randomizowane badanie kliniczne oceniające wpływ interwencji metapoznawczych na umiejętności planowania u dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeniami uwagi (ADHD) o prezentacji objawów mieszanych. Pilotaż. Psychiatria Polska, 5, 789-799.