Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego w przypadku wystąpienia następujących trudności: uszkodzenie słuchu; dysfunkcja wzroku; specyficzne zaburzenia uczenia się; zaburzenia rozwoju mowy i języka; zaburzenia rozwoju intelektualnego; zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD); zaburzenia zachowania i emocji
[[Standards for the course of functional assessment and planning educational and specialist support]]

Książka naukowa recenzowana

Współautorzy: Otrębski W. Mariańczyk K. Amilkiewicz-Marek A. Bieńkowska K.I. Domagała-Zyśk E. Kostrubiec-Wojtachnio B. Papuda-Dolińska B. Pisula E.
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2022
Słowa kluczowe: diagnoza funkcjonalna, diagnoza szkolna, dodatkowe potrzeby edukacyjne, diagnoza psychologiczna



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Agnieszka Amilkiewicz-Marek and Otrębski W. Mariańczyk K. Amilkiewicz-Marek A. Bieńkowska K.I. Domagała-Zyśk E. Kostrubiec-Wojtachnio B. Papuda-Dolińska B. Pisula E.",
title = "Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego w przypadku wystąpienia następujących trudności: uszkodzenie słuchu; dysfunkcja wzroku; specyficzne zaburzenia uczenia się; zaburzenia rozwoju mowy i języka; zaburzenia rozwoju intelektualnego; zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD); zaburzenia zachowania i emocji",
year = "2022",
}

Cytowanie w formacie APA:
Amilkiewicz-Marek, A. and Otrębski W. Mariańczyk K. Amilkiewicz-Marek A. Bieńkowska K.I. Domagała-Zyśk E. Kostrubiec-Wojtachnio B. Papuda-Dolińska B. Pisula E.(2022). Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego w przypadku wystąpienia następujących trudności: uszkodzenie słuchu; dysfunkcja wzroku; specyficzne zaburzenia uczenia się; zaburzenia rozwoju mowy i języka; zaburzenia rozwoju intelektualnego; zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD); zaburzenia zachowania i emocji. Lublin: