Promentors – Promoting Mentors’ Work in Education. Analiza założeń oraz efektów projektu
[Promentors – Promoting Mentors’ Work in Education. Analysis of Project Assumptions and Effects]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Współautorzy: Anna Szudra-Barszcz
Rok wydania: 2022
Tom: 14(50)
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 28-39
Dostęp WWW: https://ojs.tnkul.pl/index.php/rped/article/view/17710/16693
DOI: 10.18290/rped22143.2



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Amilkiewicz-Marek and Anna Szudra-Barszcz",
title = "Promentors – Promoting Mentors’ Work in Education. Analiza założeń oraz efektów projektu ",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2022",
number = "3",
pages = "28-39"
}

Cytowanie w formacie APA:
Amilkiewicz-Marek, A. and Anna Szudra-Barszcz(2022). Promentors – Promoting Mentors’ Work in Education. Analiza założeń oraz efektów projektu . Roczniki Pedagogiczne, 3, 28-39.