Kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z trudnościami i niepowodzeniami szkolnymi – badanie pilotażowe z zastosowaniem modelu TROS-KA.
[Socio-emotional competencies of students with school difficulties and failures - a pilot study using the TROS-KA model ]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej (ISSN: 2080-9476)
Współautorzy: Ewa Domagała-Zyśk
Rok wydania: 2019
Tom: 33
Strony od-do: 157-169
Dostęp WWW: https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/niepelnosprawnosc/article/view/4860/4244
DOI: 10.4467/25439561.NP.19.011.10486



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Amilkiewicz-Marek and Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z trudnościami i niepowodzeniami szkolnymi – badanie pilotażowe z zastosowaniem modelu TROS-KA. ",
journal = "Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej",
year = "2019",
pages = "157-169"
}

Cytowanie w formacie APA:
Amilkiewicz-Marek, A. and Ewa Domagała-Zyśk(2019). Kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z trudnościami i niepowodzeniami szkolnymi – badanie pilotażowe z zastosowaniem modelu TROS-KA. . Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej, 157-169.