Rola rodziców w edukacji zdalnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach trzecich
[The role of parents in remote education of students with special educational needs in the third grade ]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2020
Tytuł publikacji: Zdalne uczenie się i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne – z doświadczeń pandemii Covid-19
Redaktorzy: Ewa Domagała-Zyśk
Strony od-do: 129-163



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Amilkiewicz-Marek",
title = "Rola rodziców w edukacji zdalnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach trzecich ",
journal = "",
year = "2020",
pages = "129-163"
}

Cytowanie w formacie APA:
Amilkiewicz-Marek, A. (2020). Rola rodziców w edukacji zdalnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach trzecich . , 129-163.