2013

Prace dyplomowe
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z Zespołem Downa - studium przypadku
  • Determinizm społeczny w pedagogice na przykładzie wybranych stanowisk
  • Specyfika nauczania języka angielskiego uczniów z ADHD
  • Zachowania agresywne dzieci klas III szkoły podstawowej w opinii rodziców
  • Kara i nagroda jako metoda wychowania dzieci w wieku przedszkolnym w środowisku rodzinnym
  • Współpraca przedszkolna z rodzicami w opinii nauczycieli przedszkola
  • Zainteresowania dzieci w wieku przedszkolnym
  • Nauczyciel jako podmiot oddziaływań wychowawczych w klasach I-III
  • Uwarunkowania gotowości szkolnej dzieci sześcioletnich w opinii rodziców i nauczycieli
  • Podmiotowośc prawna uczniów szkół gimnazjalnych
  • Pozycja socjometryczna dziecka zdolnego w klasie
  • Nauczyciel w oczekiwaniach uczniów klas trzecich
  • Motywy uczenia się dzieci w wieku wczesnoszkolnym
  • Problem dysleksji w nauczaniu języka angielskiego
  • Znaczenie zabawy w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
  • Sprawność językowa uczniów klasy I (na przykładzie Szkoły Podstawowej w Łęcznej)
  • Rola zabawy w kształtowaniu gotowości szkolnej u dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli
  • Metody i formy wsparcia rodzin osób z Porażeniem Mózgowym i Zespołem Mobusa
  • Motywowanie uczniów do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie badań w wybranych szkołach na terenie gminy Łęczna.
  • Opóźnienie rozwoju mowy u dzieci sześcioletnich