2014

Prace dyplomowe
  • Bezpieczeństwo uczniów w szkole jako problem pedagogiczny
  • Indywidualne i środowiskowe uwarunkowania dojrzałości szkolnej dziecka. Analiza problemtyki na podstawie literatury przemdiotu
  • Zakres wsparcia rodzicielskiego dziecka z autyzmem. analiza problematyki na podstawie literatury przemdiotu
  • Edukacja medialna w procesie wychowania młodziezy
  • wychowawcze znaczenie reklamy społecznej na przykłądzie wybranych kampanii społecznych
  • Przyczyny ucieczek wychowanków zakładów poprawczych na przykładzie Zakładu Poprawczego w Laskowcu
  • Formy spędzania czasu wolnego uczniów szkoły podstawowej - analiza na podstawie wybranej literatury
  • Autorytet rodziców w procesie wychowania dziecka w rodzinie. Anliza problematyki na podstawie literatury przemdiotu
Prace licencjackie
  • Problematyka zagrożeń trwałości małżeństwa w nauczaniu Jana Pawła II. Aspekty pedagogiczne
  • Relacje interpersonalne w rodzinie jako element warunkujący wychowanie dziecka z niepełnosprawnością. Analiza problemu na podstawie wybranych czasopism
  • Problematyka trudności wychowawczych w czasopismach Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze i Psychologia w Szkole. Analiza porównawcza
  • Wychowawcze znaczenie bajek terapeutycznych. Analiza na podstawie wybranych bajek
  • Wychowawcze aspekty uroczystości okolicznościowych w przedszkolu. Na podstawie analizy scenariuszy autorskich
  • Zadania rodziców w procesie wychowania dzieci przedszkolnych do odbioru mediów. Analiza na podstawie literatury przedmiotu
  • Współpraca szkoły z rodzicami w opinii nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej
  • Specyficzne trudności w funkcjonowaniu rodzin zastępczych. Analiza problematyki na podstawie literatury przedmiotu
  • Formy pomocy osobom dotkniętym przemocą. Analiza problematyki na podstawie czasopisma "Niebieska Linia"
  • Dydaktyczno-wychowawcze aspekty pracy domowej w ocenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

2013

Prace dyplomowe
  • Wycieczka szkolna w edukacji regionalnej dzieci z klas I - III
  • Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej przedszkola w opinii rodziców