Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace magisterskie
- Kognitywne aspekty stanu nudy w nauczaniu online w okresie pandemii COVID 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni.
2021
Prace licencjackie
- Wpływ języka obcego na decyzje moralne na podstawie dylematów wagonikowych w języku polskim i rosyjskim
2020
Prace licencjackie
- Różnice płciowe w poznaniu matematycznym w świetle metaanalizy Janet Hyde.
- Metaanaliza badań z wykorzystaniem programu "Filozofia dla dzieci" w interwencji opartej na dialogu. Rozumienie emocji przez dzieci w wieku przedszkolnym.
- Badania rozwoju zdolności emocjonalnych u dzieci w wieku 5-6 lat z wykorzystaniem narzędzia TEC.
- Wpływ układu immunologicznego na starzenie kognitywne.
- Sketchnoting jako metoda usprawniania pamięci. Badanie uczniów II Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Jana Zamoyskiego w Lublinie.
- Plastyczność dojrzałego mózgu w świetle wybranych badań przeprowadzonych z wykorzystaniem metody fMRI.
- Społeczne parametry ujęcia kategorii miłości bohatera literackiego (przypadek Wokulskiego). Kulturowe czytanie literatury.
- Budowanie nawyków w oparciu o intencje implementacji. Analiza testu Stroopa.
- Warstwa dźwiękowa komunikatu w reklamie radiowej. Analiza wybranych strategii tworzenia reklamy.
Prace magisterskie
- Iluzja bycia sobą. Fenomenalny model jaźni w ujęciu Thomasa Metzingera.
- Kognitywne aspekty funkcjonowania społecznego osób z niepełnosprawnością narządu wzroku. Badanie studentów z wykorzystaniem metod narracyjnych i fokusowych.
- Biologiczny wymiar rytuału w praktykach neoszamańskich.
- Metabolizm informacyjny w ujęciu Antoniego Kępińskiego
- Religijność rodziców i dzieci, a rozumienie umysłów zwyczajnych i nadzwyczajnych: badania rozwojowe.
2019
Prace licencjackie
- Koncepcja genezy świadomości w ujęciu Petera Godfreya-Smitha
- Koncepcja emocji epistemicznych w ujęciu Alison Gopnik
Prace magisterskie
- Geneza informacji biologicznej według Craiga Ventera.
- Od uniwersalności do polisemii - międzykulturowe podejście do miłości. Filozoficzna analiza dzieł literackich