Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace magisterskie
- Nastawienia poznawcze nauczycieli w edukacji szkolnej. Badania jakościowe nauczycieli szkół podstawowych i muzycznych I stopnia
- Testy na hipotetyczną świadomość Ogólnej Sztucznej Inteligencji. Analiza porównawcza testu Qualiów Davida Chalmersa i rozszerzonego testu Turinga Daniela Dennetta
- Zdolności poznawcze w procesie twórczego rozwiązywania problemów metodą Design thinking
- Wpływ języka na percepcję wizualną u osób wielojęzycznych
- Metodologiczne aspekty badań nad telepatią w łączności wojskowej
- Wpływ nastawienia poznawczego na akulturacje edukacyjną. Badanie jakościowe studentów obcokrajowców uczelni lubelskich.
2024
Prace licencjackie
- Wpływ religijności na przypisywanie umysłu i duszy robotowi humanoidalnemu
- Kreatywność a wysoka wrażliwość w świetle teorii dezintegracji pozytywnej. Studium przypadku.
- Samowiedza na temat relacji umysł-ciało-dusza. Badania jakościowe nad mindsetem ontologicznym osób zakonnych
- Rozwijanie rozumienia emocji u dzieci w wieku przedszkolnym. Analiza projektu edukacyjnego „Czy to dlatego jesteś smutny,Nastrósiu?”
2023
Prace licencjackie
- Atrybucja zdolności społeczno - emocjonalnych a przypisywanie własności duchowych robotowi humanoidalnemu.
2022
Prace licencjackie
- Nuda a sens życia w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
- Projektowanie zorientowane na użytkownika w ujęciu Donalda A. Normana
- Niepewność epistemiczna a lęk przed przyszłością w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
- Kulturowe uwarunkowania rozumienia pojęć mentalistycznych. Badanie porównawcze psychologii potocznej Tatarów i Rosjan.
- Myślenie o śmierci w czasie pandemii Covid-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości"
Prace magisterskie
- Wpływ religijności na solidarność społeczną w okresie pandemii Covid 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni
- Mikrobiom a emergencja funkcji kognitywnych człowieka
- Emocje epistemiczne w nauczaniu online w okresie pandemii Covid-19. Badania jakościowe w grupie studentów.
- Kulturowe różnice w rozumieniu pojęcia i funkcji wstydu. Badania porównawcze na wybranych tekstach kultury