2025

Prace magisterskie
  • Nastawienia poznawcze nauczycieli w edukacji szkolnej. Badania jakościowe nauczycieli szkół podstawowych i muzycznych I stopnia
  • Testy na hipotetyczną świadomość Ogólnej Sztucznej Inteligencji. Analiza porównawcza testu Qualiów Davida Chalmersa i rozszerzonego testu Turinga Daniela Dennetta
  • Zdolności poznawcze w procesie twórczego rozwiązywania problemów metodą Design thinking
  • Wpływ języka na percepcję wizualną u osób wielojęzycznych
  • Metodologiczne aspekty badań nad telepatią w łączności wojskowej
  • Wpływ nastawienia poznawczego na akulturacje edukacyjną. Badanie jakościowe studentów obcokrajowców uczelni lubelskich.

2024

Prace licencjackie
  • Wpływ religijności na przypisywanie umysłu i duszy robotowi humanoidalnemu
  • Kreatywność a wysoka wrażliwość w świetle teorii dezintegracji pozytywnej. Studium przypadku.
  • Samowiedza na temat relacji umysł-ciało-dusza. Badania jakościowe nad mindsetem ontologicznym osób zakonnych
  • Rozwijanie rozumienia emocji u dzieci w wieku przedszkolnym. Analiza projektu edukacyjnego „Czy to dlatego jesteś smutny,Nastrósiu?”

2023

Prace licencjackie
  • Atrybucja zdolności społeczno - emocjonalnych a przypisywanie własności duchowych robotowi humanoidalnemu.

2022

Prace licencjackie
  • Nuda a sens życia w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika w ujęciu Donalda A. Normana
  • Niepewność epistemiczna a lęk przed przyszłością w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
  • Kulturowe uwarunkowania rozumienia pojęć mentalistycznych. Badanie porównawcze psychologii potocznej Tatarów i Rosjan.
  • Myślenie o śmierci w czasie pandemii Covid-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości"
Prace magisterskie
  • Wpływ religijności na solidarność społeczną w okresie pandemii Covid 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni
  • Mikrobiom a emergencja funkcji kognitywnych człowieka
  • Emocje epistemiczne w nauczaniu online w okresie pandemii Covid-19. Badania jakościowe w grupie studentów.
  • Kulturowe różnice w rozumieniu pojęcia i funkcji wstydu. Badania porównawcze na wybranych tekstach kultury