Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace licencjackie
- Wizerunek czasopisma "CD-Action" wśród czytelników "Forum Actionum"
- Kampanie społeczne na rzecz równouprawnienia. Na przykładzie kampanii zamieszczonych na portalu internetowym kampaniespoleczne.pl.
- Obraz Kaukazu Północnego w oczach reportażystów polskich. Na podstawie publikacji z lat 1990-2010.
Prace magisterskie
- Facebook jako narzędzie komunikacji w marketingu terytorialnym
- Lokowanie produktu w teledyskach muzycznych. Na podstawie analizy listy przebojów Billboard Hot 100 z lat 2007-2011
- Obraz kibiców Jagiellonii Białystok w prasie lokalnej
- Pseudowydarzenia a tworzenie wiadomości
- Polska muzyka rockowa jako jeden z czynników przemian społeczno-ustrojowych w latach osiemdziesiątych w Polsce
- Koncepcje i badania nad przekazem podprogowym
- Wizerunek poseł Joanny Muchy w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej"do końca 2011 roku
- Proces tworzenia informacji na przykładzie Polskiego Radia Lublin S.A. i Telewizji Polskiej Oddział w Lublinie
- Komunikacja audiowizualna partii politycznych w kampanii wyborczej w roku 2011
2011
Prace licencjackie
- Kobiety i mężczyźni jako bohaterowie newsów. Na podstawie analizy ,,Faktów" TVN w kwietniu 2011 roku
- Medialny wizerunek Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości w kontekście krzyża przed Pałacem Prezydenckim. Na podstawie analizy ,,Gazety Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej"
- Wizerunek Donalda Tuska w tygodniku Wprost 2005 - 2010
- Wizerunek medialny Bronisława Komorowskiego w Rzeczpospolitej i Gazecie Wyborczej. Analiza ramowa materiału prasowego od prawyborów do kampanii samorządowej
- Wizerunek Jarosława Kaczyńskiego w Tygodniku Wprost w okresie od sierpnia 2009 r. do listopada 2010r. Analiza treści
- Zewnętrzny wizerunek Stowarzyszenia Homo Faber.
- Wizerunek Jarosława Kaczyńskiego w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej" w 2010 roku
- Hard i soft newsy w głównych wydaniach telewizyjnych programów informacyjnych TVN i TVP. Analiza treści serwisów 15.02. - 15.03.2011r.