2023

Prace magisterskie
  • Obraz Ukrainy po wybuchu wojny na podstawie rosyjskich programów propagandowych .
  • Wizerunek prezydentów Wołodymyra Zełenskiego i Petra Poroszenki w opiniach zwolenników i przeciwników na podstawie wpisów na Facebooku i Instagramie
  • Gracz e-sportowy - nowy zawód w komunikacji społecznej

2022

Prace magisterskie
  • Obraz Donieckiej Republiki Ludowej oraz Lugańskiej Republiki Ludowej na wybranych platformach ukraińskich i rosyjskich
  • Internet rzeczy - szanse i zagrożenia dla komunikacji
  • Językowy obraz śmierci w obliczu pandemii COVID-19
  • Obraz szczęścia na Instagramie. Na przykładzie kanałów Małgorzaty Rozenek-Majdan i Natalii Siwiec

2021

Prace magisterskie
  • Obrazy świata i człowieka w piosenkach polskich zwycięzców „Listy przebojów programu III” w latach 1989, 1999, 2009, 2019”
  • Obraz kryzysu migracyjnego w gazetach "Do Rzeczy" i "Newsweek" w roku 2015

2020

Prace magisterskie
  • Telewizyjna reklama polityczna w kampanii wyborczej do parlamentu Rzeczpospolitej Polskiej w 2019 roku

2019

Prace magisterskie
  • Budowanie świadomości marki w czasach marketingu 4.0
  • Zwalczanie barier komunikacyjnych w państwach członkowskich Międzynarodowej Federacji Młodzieży Słabosłyszącej
  • Stereotyp kobiety na podstawie serialu ''Przyjaciółki''
  • Piosenka wyborcza jako element komunikowania politycznego w kampaniach parlamentarnych i prezydenckich w Polsce po 1989 roku.

2018

Prace magisterskie
  • Fałszywe konta na portalach społecznościowych. Przyczyny zjawiska i charakterystyka
  • Chrześcijańska muzyka rockowa jako wyraz buntu
  • Pseudowydarzenia w regionalnych serwisach informacyjnych - na przykładzie "Obiektywu" TVP3 Białystok i "Panoramy Lubelskiej" TVP3 Lublin

2017

Prace magisterskie
  • Charakterystyka elementów wizualnych w komunikowaniu idei. Przypadek kampanii społecznych fundacji "Rak'n'Roll"
  • Zamachy terrorystyczne jako news na podstawie wybranych przykładów z lat 2012-2016
  • Wojna informacyjna w mediach. Przypadek ISIS