Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace magisterskie
- Zamachy terrorystyczne jako news na podstawie wybranych przykładów z lat 2012-2016
- Wojna informacyjna w mediach. Przypadek ISIS
- Płeć społeczno-kulturowa w "Men's Health" i Women's Health" w 2016 roku
2016
Prace magisterskie
- Skuteczność Public Relations i reklamy w świetle wywiadów z wybranymi przedsiębiorcami z województwa lubelskiego
- Społeczno- prawne uwarunkowania wolności wypowiedzi artystycznej
- Kreowanie wizerunku szkoły tańca na przykładzie Fair Play Białystok
2015
Prace magisterskie
- Realizacja zasad etycznych w praktyce dziennikarskiej. Na przykładzie programów telewizyjnych "Tomasz Lis na żywo" i "Jan Pospieszalski: Bliżej" z 2013 roku.
- Wizerunek cudzoziemców w przekazie prasowym. Analiza wizualna zdjęć w tygodnikach "Wprost" i Newsweek" od 2004 r.
- Analiza ramowa wizerunku medialnego prezydentów III RP na podstawie tygodników "Polityka" i "W Sieci" z 2013 r.
2014
Prace magisterskie
- Profesjonalizm telewizyjnych dziennikarzy sportowych. Na przykładzie porównania relacjonowania meczy piłkarskich w Polsacie, Canal+ i TVP
- Rodzaje przemocy w grach komputerowych dołączonych jako pełne wersje do czasopisma "CD-Action" w roczniku 2013
- Zjawisko nawrócenia wśród celebrytów
- Cynizm w dyskursie publicznym na przykładzie "afery podsłuchowej"
- Treść emocji a Efekt Czystej Eksplozji
- Cechy nadawcy a efektywność oddziaływania perswazyjnego.
- Związki partnerskie w dyskursie parlamentarnym i prasowym. Dyskusja wokół projektu ustawy o związkach partnerskich.
2013
Prace licencjackie
- Medialna sylwetka Lecha Wałęsy w świetle publikacji książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii".
- Polskie i amerykańskie prezydenckie kampanie wyborcze. Analiza porównawcza reklam telewizyjnych w kampanii prezydenckiej w Polsce w 2005 roku oraz w USA w 2004 roku.
- Kreowanie wizerunku firmy w internecie na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
- Merchandising jako technika sprzedaży call center.