Le métalinguistique en classe de L2 : quelques observations sur les conduites grammaticales et la compétence de communication en milieu scolaire polonais
[Metalinguistics in the L2 classroom: some observations on grammatical approaches and communication skills among pupils in Polish schools]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Les Carnets du Cediscor (ISSN: 2108-6605)
Rok wydania: 2021
Numer czasopisma: 16
Strony od-do: 77-87
Streszczenie: Artykuł dotyczy specyfiki dyskursu gramatycznego w klasie języka obcego oraz kształtowania kompetencji komunikacyjnej w procesie nauczania/ uczenia się języka obcego w środowisku formalnym.
Słowa kluczowe: język docelowy, nauczanie, uczenie się, metajęzyk, kompetencja komunikacyjna
Dostęp WWW: https://journals.openedition.org/cediscor/5671
DOI: 10.4000/cediscor.3192



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Sebastian Piotrowski",
title = "Le métalinguistique en classe de L2 : quelques observations sur les conduites grammaticales et la compétence de communication en milieu scolaire polonais",
journal = "Les Carnets du Cediscor",
year = "2021",
number = "16",
pages = "77-87"
}

Cytowanie w formacie APA:
Piotrowski, S. (2021). Le métalinguistique en classe de L2 : quelques observations sur les conduites grammaticales et la compétence de communication en milieu scolaire polonais. Les Carnets du Cediscor, 16, 77-87.