2024

Prace magisterskie
  • Reklama wprowadzająca w błąd w mediach społecznościowych w Polsce. Analiza wybranych przypadków naruszeń w świetle regulacji i rekomendacji Prezesa UOKiK
  • Charakterystyka prawna zgłoszenia znaku towarowego w złej wierze pod względem różnorodności zjawiskowych postaci (na tle doświadczeń unijnych)

2023

Prace magisterskie
  • Niedozwolona reklama aptek - wybrane problemy
  • Reklama porównawcza jako czyn nieuczciwej konkurencji w odniesieniu do środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego
  • Publiczne odtwarzanie utworów muzycznych jako łamanie ochrony praw autorskich

2020

Prace magisterskie
  • Reklama napojów alkoholowych jako czyn nieuczciwej konkurencji
  • Utworzenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w trybie zwykłym w prawie polskim
  • Pojęcie pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości. Zakres umów oraz formy zawarcia
  • Umowa leasingu
  • Pojęcie i podejmowanie działalności gastronomicznej w Polsce
  • Umowa deweloperska w świetle ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego

2019

Rozprawy doktorskie
  • Ochrona konsumenta transgranicznych usług płatniczych
Prace magisterskie
  • Prawa konsumenta na rynku usług ubezpieczeń osobowych - analiza orzecznictwa
  • Odpowiedzialność karna za plagiat w świetle artykułu 115 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych

2018

Prace magisterskie
  • Pozycja prawna reżysera utworu audiowizualnego
  • Zakaz stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów na podstawie wybranych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • "Opłaty półkowe" jako czyn nieuczciwej konkurencji na podstawie orzecznictwa polskich sądów powszechnych
  • Zniekształcone zachowania rynkowe konsumenta jako skutek agresywnych praktyk rynkowych

2017

Rozprawy doktorskie
  • Reguły Incoterms i zasady ich zastosowania w stosunku zobowiązaniowym
Prace magisterskie
  • Kolor per se jako znak towarowy