Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Reklama wprowadzająca w błąd w mediach społecznościowych w Polsce. Analiza wybranych przypadków naruszeń w świetle regulacji i rekomendacji Prezesa UOKiK
- Charakterystyka prawna zgłoszenia znaku towarowego w złej wierze pod względem różnorodności zjawiskowych postaci (na tle doświadczeń unijnych)
2023
Prace magisterskie
- Niedozwolona reklama aptek - wybrane problemy
- Reklama porównawcza jako czyn nieuczciwej konkurencji w odniesieniu do środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego
- Publiczne odtwarzanie utworów muzycznych jako łamanie ochrony praw autorskich
2020
Prace magisterskie
- Reklama napojów alkoholowych jako czyn nieuczciwej konkurencji
- Utworzenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w trybie zwykłym w prawie polskim
- Pojęcie pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości. Zakres umów oraz formy zawarcia
- Umowa leasingu
- Pojęcie i podejmowanie działalności gastronomicznej w Polsce
- Umowa deweloperska w świetle ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego
2019
Rozprawy doktorskie
- Ochrona konsumenta transgranicznych usług płatniczych
Prace magisterskie
- Prawa konsumenta na rynku usług ubezpieczeń osobowych - analiza orzecznictwa
- Odpowiedzialność karna za plagiat w świetle artykułu 115 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
2018
Prace magisterskie
- Pozycja prawna reżysera utworu audiowizualnego
- Zakaz stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów na podstawie wybranych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- "Opłaty półkowe" jako czyn nieuczciwej konkurencji na podstawie orzecznictwa polskich sądów powszechnych
- Zniekształcone zachowania rynkowe konsumenta jako skutek agresywnych praktyk rynkowych
2017
Rozprawy doktorskie
- Reguły Incoterms i zasady ich zastosowania w stosunku zobowiązaniowym
Prace magisterskie
- Kolor per se jako znak towarowy