Rafał Pastwa

Media visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpage

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Kultura-Media-Teologia (ISSN: 2081-8971)
Rok wydania: 2019
Tom: 38
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 8-24
Streszczenie: Głównym celem artykułu było zbadanie jak śmierć Chrisa Cornella wpłynęła na „widoczność medialną” na Facebooku. Z przeprowadzonych analiz wynika jednoznacznie, że śmierć artysty spowodowała wzrost „widoczności medialnej” jego konta. Dostrzega się znacznie wyższą aktywność i zainteresowanie ze strony internautów po śmierci muzyka na jego profilu.
Słowa kluczowe: media, Facebook, Chris Cornell
Dostęp WWW: https://kmt.uksw.edu.pl/media/pdf/38_Pastwa.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Rafał Pastwa",
title = "Media visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpage",
journal = "Kultura-Media-Teologia",
year = "2019",
number = "3",
pages = "8-24"
}

Cytowanie w formacie APA:
Pastwa, R. (2019). Media visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpage. Kultura-Media-Teologia, 3, 8-24.