Modifications Of Digital Technologies By Client- Oriented Service Of Logistics Activities In The Management System Of The Enterprise

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW Współautorzy: Oleksii Hutsaliuk, Iuliia Bondar, Natalia Remzina
Rok wydania: 2023
Tom: 3
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 91-102
Streszczenie: Badanie analizuje szczególności wykorzystania systemów informacyjnych i technologii cyfrowych, cyfryzację organizacji procesów logistycznych, zwiększanie wolumenu handlu elektronicznego, personalizację usług logistycznych oraz zarządzanie relacjami z konsumentami przedsiębiorstw różnych typów działalności gospodarczej. Te pytania są szczególnie istotne w warunkach szybkiego rozwoju gospodarki cyfrowej. Wykazano celowość kompleksowego podejścia do transformacji obsługi klienta w systemach zarządzania logistyką przedsiębiorstwa w warunkach cyfrowych. Przeprowadzono analizę statystyczną wskaźników charakteryzujących poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w organizacji działań logistycznych przedsiębiorstwa. Sformułowane zostały główne bariery transformacji cyfrowej obsługi klienta, warunkowo pogrupowane na bariery marketingowe, informacyjne oraz organizacyjne. Stwierdzono, że w celu wyeliminowania wymienionych powyżej barier zaleca się wprowadzenie efektywnych narzędzi do transformacji obsługi klienta, z których jednym jest system informacyjny do zarządzania relacjami z konsumentami (CRM, Zarządzanie Relacjami z Klientem). Wykazano celowość wykorzystania systemu informacyjnego i technologii cyfrowych do kompleksowej transformacji obsługi klienta w systemie zarządzania logistyką przedsiębiorstwa. Udowodniono, że w nowoczesnych warunkach biznesowych opłacalne jest formułowanie i wdrażanie strategii cyfrowych zarządzających partnerstwami z klientami, sieciami i interesariuszami, zgodnie z teorią instytucjonalną oraz ewolucyjnym paradygmatem gospodarki informacyjnej, koncepcją i teorią marketingu interaktywnego. Zarysowano kwestię konieczności opracowania i wdrożenia strategii cyfrowej zarządzającej relacjami partnerskimi z klientami, wdrożenie której będzie promować synergiczną współpracę, obejmującą aspekty ekonomiczne, społeczne i środowiskowe.
Słowa kluczowe: przedsiębiorstwo, działalność logistyczna, obsługa klienta, technologie informacyjno-komunikacyjne, system CRM, gospodarka cyfrowa
Dostęp WWW: https://phelr.dduvs.in.ua/wp-content/uploads/files/3_1/91-102.pdf
DOI: 10.31733/2786-491X-2023-1-91-102



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Rafał Lizut and Oleksii Hutsaliuk and Iuliia Bondar and Natalia Remzina",
title = "Modifications Of Digital Technologies By Client- Oriented Service Of Logistics Activities In The Management System Of The Enterprise",
journal = "PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW",
year = "2023",
number = "1",
pages = "91-102"
}

Cytowanie w formacie APA:
Lizut, R. and Oleksii Hutsaliuk and Iuliia Bondar and Natalia Remzina(2023). Modifications Of Digital Technologies By Client- Oriented Service Of Logistics Activities In The Management System Of The Enterprise. PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW, 1, 91-102.