Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace licencjackie
- Marketing spożywczy na przykładzie przedsiębiorstwa Mondelez Polska Production sp. z o.o.
- Promowanie wizerunku marki w social mediach na przykładzie firmy Słomka Studio
- Reklama jako element marketingu w działalności koncernów motoryzacyjnych
- Marketing sportowy na przykładzie reprezentacji Polski w piłce nożnej
- Promocja samochodów marki Mercedes-Benz w Polsce
Prace magisterskie
- Obecność firm transnarodowych w Polsce po 1989 roku
- Warunki i możliwości prowadzenia działalności gospodarczej na Ukrainie
- Marketing terytorialny na przykładzie miasta Biała Podlaska
- Cło we współczesnej gospodarce światowej
- Marketing internetowy jako narzędzie promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w Polsce
- Współpraca gospodarcza Polski i Niemiec po 1989 roku
- Marketing terytorialny na przykładzie gminy Parczew
- Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce z funduszy europejskich
- Wykorzystywanie nowych technologii w komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych drogerii w Polsce
- Obowiązki przedsiębiorców wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
- Tendencje w polskim handlu zagranicznym żywnością od początku XXI wieku
- Employer branding jako narzędzie public relations na przykładzie firmy Bury Sp. z o. o.
- Reklama internetowa na rynku usług gastronomicznych
- Media społecznościowe jako narzędzie promocji organizacji non-profit
- Promocja Polski przez sport