Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace magisterskie
- Marketing internetowy jako narzędzie promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w Polsce
- Współpraca gospodarcza Polski i Niemiec po 1989 roku
- Marketing terytorialny na przykładzie gminy Parczew
- Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce z funduszy europejskich
- Wykorzystywanie nowych technologii w komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych drogerii w Polsce
- Obowiązki przedsiębiorców wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
- Tendencje w polskim handlu zagranicznym żywnością od początku XXI wieku
- Employer branding jako narzędzie public relations na przykładzie firmy Bury Sp. z o. o.
- Reklama internetowa na rynku usług gastronomicznych
- Media społecznościowe jako narzędzie promocji organizacji non-profit
- Promocja Polski przez sport
- Wykorzystywanie wizerunku celebrytów w działalności promocyjnej przedsiębiorstw transnarodowych
2019
Prace magisterskie
- Wykorzystanie narzędzi marketingowych w promocji miasta stołecznego Warszawa
- Marketing internetowy w sektorze usług-przemiany i zastosowanie
- Idea społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie
- Marketing terytorialny na przykładzie miasta Nałęczów
- Marketing kultury na przykładzie Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Marketing pamięci narodowej na przykładzie Żołnierzy Wyklętych
- Promocja usług na przykładzie wybranych biur turystycznych
- Promocja kraju przez kulturę na przykładzie Korei Południowej