Paweł Kot

Związek nadziei na sukces z skutecznością tranzycji z systemu edukacji na rynek pracy – badania podłużne absolwentów
[Relationship of hope for success with the effectiveness of school-towork transition – longitudinal studies on graduates]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Społeczeństwo i Edukacja (ISSN: 1898-0171)
Rok wydania: 2018
Tom: 2
Numer czasopisma: 29
Strony od-do: 241-250
Streszczenie: W artykule podjęto problem związku nadziei na sukces na skuteczność tranzycji z edukacji na rynek pracy. W badaniu z powtórzonym pomiarem wzięło udział 73 absolwentów (41 kobiet i 32 mężczyzn). Średnia wieku badanych wynosiła M = 24,72; SD = 0,88. Wykorzystano Kwestionariusz Nadziei na Sukces. Osoby posiadające pracę na różnych etapach tranzycji mają wyższy poziom nadziei na sukces. Zaobserwowano również zmiany w poziomie nadziei na poszczególnych etapach tranzycji. Dodatkowo poziom nadziei na etapie przygotowania pozwala przewidywać posiadanie zatrudnienia po pół roku od opuszczenia systemu edukacji.
Dostęp WWW: http://ww.humanum.org.pl/images/2019/sie_wersja_25-02.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Paweł Kot",
title = "Związek nadziei na sukces z skutecznością tranzycji z systemu edukacji na rynek pracy – badania podłużne absolwentów",
journal = "Społeczeństwo i Edukacja",
year = "2018",
number = "29",
pages = "241-250"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kot, P. (2018). Związek nadziei na sukces z skutecznością tranzycji z systemu edukacji na rynek pracy – badania podłużne absolwentów. Społeczeństwo i Edukacja, 29, 241-250.