Istotne znaczenie nieistotnych „ozdobników”: wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej
[The importance of unimportant "ornaments": The impact of contextual information on attitudes towards the content of television news]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2007
Tytuł publikacji: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Redaktorzy: Piotr Francuz
Strony od-do: 251-282



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Paweł Fortuna",
title = "Istotne znaczenie nieistotnych „ozdobników”: wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej",
journal = "",
year = "2007",
pages = "251-282"
}

Cytowanie w formacie APA:
Fortuna, P. (2007). Istotne znaczenie nieistotnych „ozdobników”: wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej. , 251-282.