Server Security of the multiplayer Game «PROJECT I.G.I. 2: COVERT STRIKE»

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Nazwa konferencji: Technologie informacyjne: 83. Konferencja naukowo-techniczna profesorów i nauczycieli, badaczy i doktorantów (z udziałem międzynarodowym), Mińsk, 4-15 lutego 2019 r
Współautorzy: M. Błaszczak
Miejsce: Minsk
Rok wydania: 2019
Tytuł publikacji: Информационные технологии : материалы 83-й науч.-техн. конференции профессорско-преподавательского состава, научных сотрудников и аспирантов (с международным участием), Минск, 4-15 февраля 2019 года
Redaktorzy: I.V. Voitov
Strony od-do: 117-119
Streszczenie: Najpopularniejszym sposobem ataku jest przepełnienie bufora nazwy gracza. W aplikacji do gry użytkownik ogranicza możliwość ustawienia nazwy na 32 znaki. Jednak dla serwera nie jest to bezpieczne. Aplikacje serwera spróbują zapisać tę nazwę w pamięci, ale określony ciąg znaków będzie zbyt długi, co spowoduje błąd programu.
Słowa kluczowe: Aplikacja do gry komputerowej, bezpieczeństwo
Dostęp WWW: https://elib.belstu.by/bitstream/123456789/28313/1/B%C5%82aszczak_server.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Pavel Urbanovich and M. Błaszczak",
title = "Server Security of the multiplayer Game «PROJECT I.G.I. 2: COVERT STRIKE»",
journal = "",
year = "2019",
pages = "117-119"
}

Cytowanie w formacie APA:
Urbanovich, P. and M. Błaszczak(2019). Server Security of the multiplayer Game «PROJECT I.G.I. 2: COVERT STRIKE». , 117-119.