Security of applications for computer games

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Nazwa konferencji: Technologie informacyjne: 83. Konferencja naukowo-techniczna profesorów i nauczycieli, badaczy i doktorantów (z udziałem międzynarodowym), Mińsk, 4-15 lutego 2019 r
Współautorzy: P. Ciesielka
Miejsce: Minsk
Rok wydania: 2019
Tytuł publikacji: Информационные технологии : материалы 83-й науч.-техн. конференции профессорско-преподавательского состава, научных сотрудников и аспирантов (с международным участием), Минск, 4-15 февраля 2019 года
Redaktorzy: I.V. Voitov
Strony od-do: 26-28
Streszczenie: Celem tego artykułu jest analiza niektórych aspektów funkcjonalności gier komputerowych dla wielu graczy pod względem ich struktury i bezpieczeństwa. Głównym aspektem gier wieloosobowych jest zapewnienie graczowi gry wraz z innymi ludźmi. Najpopularniejszą grą wieloosobową w naszych czasach jest gra sieciowa. Jeśli mówimy o bezpieczeństwie gier lub aplikacji, należy pamiętać, że niemożliwe jest całkowite zabezpieczenie takiej struktury. Tylko programista może zminimalizować ryzyko lub obejść problemy.
Słowa kluczowe: gra komputerowa, bezpieczeństwo aplikacji
Dostęp WWW: https://elib.belstu.by/bitstream/123456789/28397/1/Ciesielka_S%d0%b5curity.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Pavel Urbanovich and P. Ciesielka",
title = "Security of applications for computer games",
journal = "",
year = "2019",
pages = "26-28"
}

Cytowanie w formacie APA:
Urbanovich, P. and P. Ciesielka(2019). Security of applications for computer games. , 26-28.