2004

Prace magisterskie
  • Badanie potrzeb i organizowanie szkoleń w zakresie zarządzania.
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji uczącej się.
  • Zagrożenia w internecie ze strony hakerów i sposoby przeciwdziałania
  • Realizacja badań marketingowych z wykorzystaniem narzedzi informatycznych
  • Metodyka tworzenia stron internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Stan i perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej
  • Zastosowanie systemów ekspertowych w podejmowaniu decyzji kredytowych
  • Zastosowanie aplikacji Linuxowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opór członków wybranej organizacji wobec zmian.
  • Formułowanie strategii marketingowej mediów na przykładzie rozgłośni radiowej.
  • Ocena stanu przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych.
  • Portal internetowy jako czynnik powstawania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie powiatu leżajskiego
  • Społeczeństwo informacyjne w programach badawczych Unii Europejskiej.
  • Planowanie rozwoju pracowników w organizacji.
  • Analiza kosztów i ich redukcja jako strategia działania przedsiębiorstwa.
  • Wybór i wdrażanie informatycznych systemów zarządzania klasy ERP.
  • Kampania promocyjna w internecie