2007

Prace magisterskie
  • Porównanie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych z punktu widzenia różnych grup klientów
  • Marketing usług edukacyjnych na przykładzie Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego Wydział Zamiejscowy w Chełmie
  • Wpływ zmian wyposażenia produkcyjnego na potrzeby kadrowe na przykładzie Spółdzielczego Zakładu Pracy Chronionej w Chełmie
  • Baza danych o członkach zarządów i rad nadzorczych polskich spółek akcyjnych.
  • Porównanie ofert indywidualnych ubezpieczeń na życie z punktu widzenia różnych grup klientów
  • Badanie wizerunku firmy na przykładzie Stacji paliw PKN Orlen w Krasnymstawie
  • Wpływ reklamy na sprzedaż produktów spożywczych na przykładzie wyrobów makaronowych zakładu „Lubella S.A.”
  • Badanie efektywności programów przeciwdziałania bezrobociu w powiecie chełmskim
  • Wpływ reklamy telewizyjnej i prasowej na zachowania konsumentów na rynku nowych samochodów osobowych.
  • Nowoczesne techniki komunikowania się w przedsiębiorstwie i zakres ich stosowania.
  • Funkcjonowanie Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej na przykładzie SKOK ,,Wisła " Puławy

2006

Prace magisterskie
  • Konflikty w organizacji i sposoby ich rozwiązywania
  • Wpływ inflacji na system gospodarczy Polski-wyniki ostatnich lat.
  • Zmiany w przepisach podatkowych i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw
  • Materialne formy motywowania pracowników
  • Analiza i ocena stanu ekonomiczno - finansowego przedsiębiorstwa Cementownia Chełm S.A.
  • Marketing partnerski w działalności aptek na przykładzie powiatu chełmskiego
  • Projekt strategii rozwoju gminy Uchanie
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek na przykładzie przedsiębiorstwa "Herbapol".
  • Wykorzystanie funduszy strukturalnych w programach walki z bezrobociem w powiecie chełmskim