2024

Prace licencjackie
  • Postawy proekologiczne i ich wpływ na decyzje zakupowe na rynku produktów kosmetycznych
  • Witryna sklepowa jako narzędzie marketingowe wpływające na decyzje zakupowe konsumentów
  • Praca zdalna jako nowoczesna forma zatrudnienia a równowaga praca- życie we współczesnych organizacjach na przykładzie przedsiębiorstw z branży handlowej
  • Poziom stresu w miejscu pracy i jego wpływ na motywację do pracy wśród pracowników z pokolenia Z z województwa lubelskiego
  • Sposób aranżacji przestrzeni handlowej i jej związek z satysfakcją klientów. Analiza zjawiska w wybranych centrach handlowych w Lublinie
  • Projekt procesu komunikacji na przykładzie zakładu Usługi Stolarskie Mikołaj Adamczyk
  • Warunki efektywnej komunikacji w pracy zespołów różnorodnych kulturowo na przykładzie studentów KUL
  • Równowaga praca-życie w pracy krupiera na przykładzie rynku kasyn online
  • Stres w miejscu pracy a poziom wypalenia zawodowego. Analiza porównawcza pracy operatora numeru alarmowego i urzędnika administracji skarbowej
  • Rola menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym na przykładzie Lidl sp. z o.o. sp. k.
  • Projekt wprowadzenia produktu na rynek na przykładzie ekologicznych chipsów owocowych

2023

Prace licencjackie
  • Plan strategiczny dla firmy Classic-Okna z Klasą
  • Zarządzanie czasem pracy a koncepcja work-life balance na przykładzie branży informatycznej
  • Zachowania klientów w kolejce do kasy. Analiza zjawiska na podstawie przedsiębiorstwa "Dobra pączkarnia"
  • Oddziaływanie mediów społecznościowych na decyzje zakupowe pokolenia Z w branży odzieżowej
  • Decyzje zakupowe konsumentów na rynku produktów farmaceutycznych na przykładzie kategorii produktów zawierających witaminę D
  • Motywacja do pracy w ochotniczych jednostkach ochrony przeciwpożarowej na przykładzie wybranych jednostek OSP
  • Znaczenie sponsoringu w budowaniu wizerunku firmy na przykładzie klubów tenisa stołowego w województwie lubelskim

2022

Prace licencjackie
  • Franczyza jako metoda rozwoju sieci handlu detalicznego na przykładzie marki „Lewiatan”
  • Determinanty spostrzegania internetowych spotów reklamowych. Analiza i ocena zjawiska przez polskich użytkowników serwisu YouTube.