Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace licencjackie
- Postawy proekologiczne i ich wpływ na decyzje zakupowe na rynku produktów kosmetycznych
- Witryna sklepowa jako narzędzie marketingowe wpływające na decyzje zakupowe konsumentów
- Praca zdalna jako nowoczesna forma zatrudnienia a równowaga praca- życie we współczesnych organizacjach na przykładzie przedsiębiorstw z branży handlowej
- Poziom stresu w miejscu pracy i jego wpływ na motywację do pracy wśród pracowników z pokolenia Z z województwa lubelskiego
- Sposób aranżacji przestrzeni handlowej i jej związek z satysfakcją klientów. Analiza zjawiska w wybranych centrach handlowych w Lublinie
- Projekt procesu komunikacji na przykładzie zakładu Usługi Stolarskie Mikołaj Adamczyk
- Warunki efektywnej komunikacji w pracy zespołów różnorodnych kulturowo na przykładzie studentów KUL
- Równowaga praca-życie w pracy krupiera na przykładzie rynku kasyn online
- Stres w miejscu pracy a poziom wypalenia zawodowego. Analiza porównawcza pracy operatora numeru alarmowego i urzędnika administracji skarbowej
- Rola menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym na przykładzie Lidl sp. z o.o. sp. k.
- Projekt wprowadzenia produktu na rynek na przykładzie ekologicznych chipsów owocowych
2023
Prace licencjackie
- Plan strategiczny dla firmy Classic-Okna z Klasą
- Zarządzanie czasem pracy a koncepcja work-life balance na przykładzie branży informatycznej
- Zachowania klientów w kolejce do kasy. Analiza zjawiska na podstawie przedsiębiorstwa "Dobra pączkarnia"
- Oddziaływanie mediów społecznościowych na decyzje zakupowe pokolenia Z w branży odzieżowej
- Decyzje zakupowe konsumentów na rynku produktów farmaceutycznych na przykładzie kategorii produktów zawierających witaminę D
- Motywacja do pracy w ochotniczych jednostkach ochrony przeciwpożarowej na przykładzie wybranych jednostek OSP
- Znaczenie sponsoringu w budowaniu wizerunku firmy na przykładzie klubów tenisa stołowego w województwie lubelskim
2022
Prace licencjackie
- Franczyza jako metoda rozwoju sieci handlu detalicznego na przykładzie marki „Lewiatan”
- Determinanty spostrzegania internetowych spotów reklamowych. Analiza i ocena zjawiska przez polskich użytkowników serwisu YouTube.