The Impact of a Time Gap on the Process of Building Sustainable Relationship Between Employee and Customer Satisfaction

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Sustainability (ISSN: 2071-1050)
Współautorzy: Łukasz Skowron, Marcin Gąsior
Rok wydania: 2020
Tom: 12(18)
Numer czasopisma: a7446
Strony od-do: 1-17
Słowa kluczowe: satysfakcja klienta, lojalność klienta, motywacja pracowników, satysfakcja pracowników, PLS-SEM
Dostęp WWW: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/18/7446



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Monika Sak-Skowron and Łukasz Skowron and Marcin Gąsior",
title = "The Impact of a Time Gap on the Process of Building Sustainable Relationship Between Employee and Customer Satisfaction",
journal = "Sustainability",
year = "2020",
number = "a7446",
pages = "1-17"
}

Cytowanie w formacie APA:
Sak-Skowron, M. and Łukasz Skowron and Marcin Gąsior(2020). The Impact of a Time Gap on the Process of Building Sustainable Relationship Between Employee and Customer Satisfaction. Sustainability, a7446, 1-17.