Funkcjonowanie pokolenia Alpha – wyzwania i zagrożenia. Rola edukacji medialnej w kształtowaniu nowej generacji
[Functioning of the Alpha Generation – Challenges and Hazards. The Role of Media Education in the Formation of the New Generation]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia (ISSN: 0867-2040)
Rok wydania: 2023
Tom: 36
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 109-123
DOI: 10.17951/j.2023.36.2.109-123



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Monika Dacka",
title = "Funkcjonowanie pokolenia Alpha – wyzwania i zagrożenia. Rola edukacji medialnej w kształtowaniu nowej generacji",
journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia",
year = "2023",
number = "2",
pages = "109-123"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dacka, M. (2023). Funkcjonowanie pokolenia Alpha – wyzwania i zagrożenia. Rola edukacji medialnej w kształtowaniu nowej generacji. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia, 2, 109-123.