Potrzeba wsparcia Pokolenia Z w szkole i na rynku pracy w sytuacji pandemii COVID-19
[The Need to Support Generation Z in the School and Labour Market in the Context of the COVID-19 Pandemic]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika (ISSN: 0208-5313)
Rok wydania: 2022
Tom: 44
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 175-198
Dostęp WWW: https://apcz.umk.pl/AUNC_PED/article/view/44097
DOI: 10.12775/AUNC_PED.2022.019.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Monika Dacka",
title = "Potrzeba wsparcia Pokolenia Z w szkole i na rynku pracy w sytuacji pandemii COVID-19 ",
journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika",
year = "2022",
number = "2",
pages = "175-198"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dacka, M. (2022). Potrzeba wsparcia Pokolenia Z w szkole i na rynku pracy w sytuacji pandemii COVID-19 . Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika, 2, 175-198.