2013

Prace dyplomowe
  • Rodzaje bajek i baśni wykorzystywanych wśród nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań przeprowadzonych w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przez dzieci ze środowiska wiejskiego na przykładzie Szkoły Podstawowej im. Stefana Czarnieckiego w Gołębiu
  • Znaczenie bajek animowanych w życiu dziecka w wieku przedszkolnym
  • Reklamy preferowane przez uczniów klas II szkoły podstawowej na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 45 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie
  • Rozwój dziecka siedmioletniego, a dojrzałość szkolna Evolution of a seven-year old child and school readiness
  • Działania profilaktyczne realizowane przez szkołę – opinie i oczekiwania rodziców uczniów Szkoły Podstawowej Sióstr Urszulanek Unii Rzymskiej w Lublinie
  • Funkcjonowanie społeczno – emocjonalne w przedszkolu dzieci sześcioletnich
  • Wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w edukacji przedszkolnej
  • Obraz świetlicy szkolnej w opinii uczniów edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań w ZS Niemce
  • Obraz osób niepełnosprawnych widziany oczami dzieci w wieku wczesnoszkolnym

2012

Prace dyplomowe
  • Postępowanie rodziców wobec zachowań trudnych wychowawczo u dzieci w wieku przedszkolnym
  • Zainteresowania czytelnicze uczniów w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie
  • Rozwijanie aktywności twórczej dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczyciela szkoły podstawowej nr 2 w Lublinie