Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace dyplomowe
- ZNACZENIE NAGRÓD I KAR DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM W OPINII ICH RODZICÓW
- METODY I FORMY WYCHOWANIA KULTURALNO-ESTETYCZNEGO DZIECKA W PRZEDSZKOLU
- ROLA ZABAWY W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI W WYBRANYCH PRZEDSZKOLACH W ŚWIDNIKU
- SPOSOBY DYSCYPLINOWANIA UCZNIÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W LUBLINIE
- ZAINTERESOWANIA CZYTELNICZE DZIECI OŚMIOLETNICH I DZIEWIĘCIOLETNICH - UCZNIÓW KLAS TRZECICH SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŚWIDNIKU
Prace licencjackie
- Sposoby rozwijania zainteresowań uczniów w wieku gimnazjalnym na podstawie badań w Gimnazjum nr 1 w Bełżycach
- Adaptacja dziecka trzyletniego w wybranych przedszkolach lubelskich
- Funkcjonowanie dziecka autystycznego w klasie szkolnej. Studium przypadku
- Zasady savoir-vivre wśród uczniów klas III na podstawie badań w Szkole Podstawowej w Zwierzyńcu
- Znaczenie nagród i kar w wychowaniu dzieci przedszkolnych w opinii ich rodziców
- Wypalenie zawodowe nauczycieli gimnazjum w świetle badań własnych
- Trudności wychowawcze uczniów szkół gimnazjalnych
- Oczekiwania rodziców wobec przedszkola na przykładzie badań w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie powiatu tomaszowskiego
- Wychowanie patriotyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie wybranych szkół podstawowych w Lublinie
- Znaczenie mediów w wychowaniu moralnym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
- Autorytety uczniów pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Na podstawie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Mazowszanach
2015
Prace dyplomowe
- „FORMY AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI PREFEROWANE I STOSOWANE PRZEZ NAUCZYCIELI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NIEDRZWICA DUŻA”
- „STOSOWANIE NAGRÓD I KAR PRZEZ RODZICÓW WOBEC DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W PRZEDSZKOLU W ZABIELU”
- „AKTYWNOŚĆ TEATRALNA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM”