2016

Prace dyplomowe
  • ZNACZENIE NAGRÓD I KAR DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM W OPINII ICH RODZICÓW
  • METODY I FORMY WYCHOWANIA KULTURALNO-ESTETYCZNEGO DZIECKA W PRZEDSZKOLU
  • ROLA ZABAWY W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI W WYBRANYCH PRZEDSZKOLACH W ŚWIDNIKU
  • SPOSOBY DYSCYPLINOWANIA UCZNIÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W LUBLINIE
  • ZAINTERESOWANIA CZYTELNICZE DZIECI OŚMIOLETNICH I DZIEWIĘCIOLETNICH - UCZNIÓW KLAS TRZECICH SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŚWIDNIKU
Prace licencjackie
  • Sposoby rozwijania zainteresowań uczniów w wieku gimnazjalnym na podstawie badań w Gimnazjum nr 1 w Bełżycach
  • Adaptacja dziecka trzyletniego w wybranych przedszkolach lubelskich
  • Funkcjonowanie dziecka autystycznego w klasie szkolnej. Studium przypadku
  • Zasady savoir-vivre wśród uczniów klas III na podstawie badań w Szkole Podstawowej w Zwierzyńcu
  • Znaczenie nagród i kar w wychowaniu dzieci przedszkolnych w opinii ich rodziców
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli gimnazjum w świetle badań własnych
  • Trudności wychowawcze uczniów szkół gimnazjalnych
  • Oczekiwania rodziców wobec przedszkola na przykładzie badań w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • Rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie powiatu tomaszowskiego
  • Wychowanie patriotyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie wybranych szkół podstawowych w Lublinie
  • Znaczenie mediów w wychowaniu moralnym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
  • Autorytety uczniów pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Na podstawie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Mazowszanach

2015

Prace dyplomowe
  • „FORMY AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI PREFEROWANE I STOSOWANE PRZEZ NAUCZYCIELI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NIEDRZWICA DUŻA”
  • „STOSOWANIE NAGRÓD I KAR PRZEZ RODZICÓW WOBEC DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W PRZEDSZKOLU W ZABIELU”
  • „AKTYWNOŚĆ TEATRALNA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM”