Metody i formy kształcenia studentów - orientacja w kierunku dydaktyki zaangażowanej
[Methods and forms of educating students – in the direction of commited didactics]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Toruń
Rok wydania: 2016
Tytuł publikacji: W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta
Redaktorzy: Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Karol Kowalczuk
Strony od-do: 85-95
Streszczenie: Poszukiwanie optymalnych rozwiązań, formułowanie celów, dobór odpowiednich treści, metod, form i środków w procesie kształcenia studentów przygotowujących się do wykonywania zawodu nauczyciela, to zagadnienia, które powinny przykuwać uwagę nauczycieli akademickich, skłaniać do namysłu i dyskursu w zakresie dydaktyki szkoły wyższej. Celem przedstawionego opracowania jest ukazanie metodycznego aspektu pracy ze studentami pedagogiki, jako strukturalnego elementu dydaktyki zaangażowanej.
Słowa kluczowe: dydaktyka zaangażowana, metody kształcenia



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marta Buk-Cegiełka",
title = "Metody i formy kształcenia studentów - orientacja w kierunku dydaktyki zaangażowanej",
journal = "",
year = "2016",
pages = "85-95"
}

Cytowanie w formacie APA:
Buk-Cegiełka, M. (2016). Metody i formy kształcenia studentów - orientacja w kierunku dydaktyki zaangażowanej. , 85-95.