Edukacja aksjologiczna w wybranych katolickich systemach wychowawczo-dydaktycznych na pierwszym etapie edukacyjnym w świetle teorii społecznego uczenia się
[Axiological education in selected Catholic educational and didactic systems at the first educational stage in the light of social learning theory]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Krystyna Chałas, Marta Buk-Cegiełka
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2020
Tytuł publikacji: Oblicza edukacji przedszkolnej i szkolnej
Redaktorzy: Jolanta Andrzejewska, Barbara Bilewicz-Kuźma
Strony od-do: 41-50



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marta Buk-Cegiełka and Krystyna Chałas and Marta Buk-Cegiełka",
title = "Edukacja aksjologiczna w wybranych katolickich systemach wychowawczo-dydaktycznych na pierwszym etapie edukacyjnym w świetle teorii społecznego uczenia się",
journal = "",
year = "2020",
pages = "41-50"
}

Cytowanie w formacie APA:
Buk-Cegiełka, M. and Krystyna Chałas and Marta Buk-Cegiełka(2020). Edukacja aksjologiczna w wybranych katolickich systemach wychowawczo-dydaktycznych na pierwszym etapie edukacyjnym w świetle teorii społecznego uczenia się. , 41-50.