Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
[The specificity of the school's cooperation with the parents of children at the first stage of education - opportunities - difficulties - needs]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Studia Paedagogica Ignatiana (ISSN: 2450-5358)
Rok wydania: 2019
Tom: 22
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 37-50
Dostęp WWW: https://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/SPI/article/view/10.12775%2FSPI.2019.1.002/17698



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marta Buk-Cegiełka",
title = " Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby",
journal = "Studia Paedagogica Ignatiana",
year = "2019",
number = "1",
pages = "37-50"
}

Cytowanie w formacie APA:
Buk-Cegiełka, M. (2019). Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby. Studia Paedagogica Ignatiana, 1, 37-50.