Miejsce i funkcja transgresji w kształtowaniu sytuacji wychowawczych w edukacji wczesnoszkolnej
[The place and the function of transgression in shaping educational situations in early school education]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Justyna Horbowska
Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2017
Tytuł publikacji: Transgresja jako motyw refleksji nad wychowaniem
Redaktorzy: Andrzej Ciążela, Sylwia Jaronowska
Strony od-do: 215-228



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marta Buk-Cegiełka and Justyna Horbowska",
title = "Miejsce i funkcja transgresji w kształtowaniu sytuacji wychowawczych w edukacji wczesnoszkolnej",
journal = "",
year = "2017",
pages = "215-228"
}

Cytowanie w formacie APA:
Buk-Cegiełka, M. and Justyna Horbowska(2017). Miejsce i funkcja transgresji w kształtowaniu sytuacji wychowawczych w edukacji wczesnoszkolnej. , 215-228.