2019

Prace magisterskie
  • Samoocena a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Pozytywna orientacja a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Zadowolenie z życia a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Afekt pozytywny a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Zaangażowanie w markę a dynamika dumy z produktu w procesie zakupowym
  • Afekt negatywny a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Optymizm a skuteczność interwencji wzmacniającej zachowania prospołeczne
  • Zaangażowanie w markę a dynamika emocji w procesie zakupowym

2018

Rozprawy doktorskie
  • Personal values and innovative behaviour in organisation
  • Authentic leadership and innovative behaviour in organizations

2017

Rozprawy doktorskie
  • Personal resources and innovative behavior
Prace magisterskie
  • Pozytywna orientacja a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne
  • Konceptualizacja i operacjonalizacja zaangażowania konsumenta w markę
  • Autentyczność a strategie współdziałania i rywalizacji u nauczycieli
  • Samoocena a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne
  • Autentyczność a dobrostan psychiczny u nauczycieli
  • Afekt a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne
  • Przekonanie o własnej skuteczności a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne
  • Nadzieja a realizacja celów. Intensywne badanie podłużne
  • Rola afektu w pracy i perspektywy temporalnej w relacji między stresorami a zachowaniami kontrproduktywnymi