Brand Engagement in Self-Concept: Scale properties and the global nature of the construct

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: CURRENT PSYCHOLOGY (ISSN: 1046-1310)
Współautorzy: Witold Razmus
Rok wydania: 2019
Tom: 38
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 1-7
Dostęp WWW: https://link.springer.com/article/10.1007/s12144-017-9584-x
DOI: 10.1007/s12144-017-9584-x



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Mariola Łaguna and Witold Razmus",
title = "Brand Engagement in Self-Concept: Scale properties and the global nature of the construct",
journal = "CURRENT PSYCHOLOGY",
year = "2019",
number = "1",
pages = "1-7"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łaguna, M. and Witold Razmus(2019). Brand Engagement in Self-Concept: Scale properties and the global nature of the construct. CURRENT PSYCHOLOGY, 1, 1-7.