Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace magisterskie
- Edukacja matematyczna w integralnym rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
- Zaburzenia w rozwoju wychowanków Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie. Studium przypadku
- Znaczenie gier i zabaw w rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli edukacji przedszkolnej
- Rola rodziców w opiece nad dzieckiem w świetle opinii społeczności lokalnej Gminy Gorzków
- Rola ojca w rozwoju i edukacji małego dziecka w opinii studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywność twórcza dzieci w edukacji przedszkolnej. Studium empiryczne
2016
Prace magisterskie
- Wychowanie i opieka nad dzieckiem z autyzmem w rodzinie i szkole w świetle literatury przedmiotu
- Metody i formy rozwijania czytelnictwa dzieci pięcioletnich na przykładzie wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
- Formy opieki i wychowania małego dziecka w Polsce w XX - XXI wieku
- Gotowość dzieci sześcioletnich do podjęcia obowiązku szkolnego na podstawie badań własnych
- Obraz nauczyciela u dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie Przedszkola Publicznego im. Janusza Korczaka w Parczewie
- Rozwijanie aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym w wybranych przedszkolach województwa lubelskiego
- Postawy rodzicielskie w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie badań własnych
- Oddziaływanie mediów na dzieci w wieku przedszkolnym w świetle badań własnych
2013
Prace licencjackie
- Wybrane czynniki warunkujące adaptację dzieci trzyletnich w przedszkolu na przykładzie Publicznego Przedszkola nr. 73 w Lublinie
- Znaczenie aktywności ruchowej w integralnym rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym. Na przykładzie Katolickiego Przedszkola im. Św. Franciszka z Asyżu w Lublinie.
- Znaczenie zajęć plastycznych w integralnym rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym. Na przykładzie Przedszkola Niepublicznego im. „Przyjaciół Kubusia Puchatka” w Białej Podlaskiej.
- Ideał wychowawcy w systemie prewencyjnym księdza Bosko na przykładzie wybranych przedszkoli Sióstr Salezjanek.
- Zewnętrzne uwarunkowania edukacji przedszkolnej dziecka niesłyszącego. Na przykładzie Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 55 dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących im. Jana Pawła II w Lublinie.
- Znaczenie wychowania zdrowotnego w społecznym funkcjonowaniu dziecka w wieku przedszkolnym. Na przykładzie przedszkola z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślęzakach.